رفتن به محتوای اصلی
با حضور مشاور رِئیس سازمان امور عشایر ایران صورت گرفت:

با حضور مشاور رِئیس سازمان امور عشایر ایران صورت گرفت: معارفه " علی سبزیچی" به عنوان سکاندار جدید اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی


طی آئینی با حضور مشاور رِئیس سازمان امور عشایر ایران ، "علی سبزیچی" به عنوان مدیرکل جدید امور عشایر آذربایجان شرقی معارفه و از خدمات 15 ساله "سید محمدحسن آل هاشم" مدیرکل اسبق این اداره کل تقدیر به عمل آمد.

اسکندری ضمن اشاره  به افزایش قیمت نهاده های دامی و گوشت قرمز، اضافه کرد: در دو سال گذشته با رهاسازی ارز ، قیمت نهاده دامی  از3 هزار تومان به حدود 11 هزار تومان و قیمت گوشت قرمز از 175 هزار تومان به حدود 300 هزارتومان رسید و با توجه به افزایش قیمت گوشت همزمان با افزایش قیمت نهاده های دامی خوشبختانه جامعه عشایر زیاد متضرر نشده و بخشی از هزینه ها و زحمات آنان جبران شد.
مشاور رِئیس سازمان امور عشایر ایران در خاتمه سخنان خود با اشاره به فعالیت 10 ساله "علی سبزیچی" در اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی ، وی را فردی مجرب، جوان، متخصص،آشنا به مسائل و مسلط به کار با روحیه بالا عنوان و اظهار کرد: ایشان دارای دکترای صنایع غذایی هستند و امیدوارم تمام معاونین و روئسای ادارت شهرستان ها با وی همکاری خوب و تنگاتنگی داشته باشند تا همگی بتوانیم در خدمت گذاری به جامعه عشایر روسفید باشیم.


مدیر کل جدید امور عشایر آذربایجان شرقی نیز در این آئین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، از "دکتر سید محمدحسن آل هاشم " به خاطر تلاش ها و خدمات فراوانشان در طول 15 سال برای جامعه عشایری تقدیر کرد.
علی سبزیچی، عشایر را جزء خطوط مقدم ارکان اقتصادی کشور برشمرد و با اشاره به توجه ویژه رهبر معظم انقلاب به حوزه اقتصاد به عنوان اولویت های اساسی کشور در طول سال های گذشته گفت:  عشایر جزء قشر محروم کشور و همواره نیازمند توجه ویژه هستند و به دلیل نقش ویژه شان در حوزه تولید نیازمند خدمات ویژه می باشند.
وی با بیان اینکه همکاران ما در اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی جزء باسوادترین ، جوان ترین و سالم ترین کارمندان استان محسوب می شوند تاکید کرد:به پشتوانه این همکاران قول می دهیم که برای ایران - آذربایجان و عشایر از هیچ خدمتی دریغ نکنیم و با همدلی و تعامل با یکدیگر بهترین عملکرد را به ثبت رسانیم.

برچسب‌ها
رنگ
سایز متن

شناسه اداره کل امور عشایر استان

  • تلفن تماس: ۳۴۴۵۷۰۶۱-۲(۰۴۱)
  • پیامک: ۳۰۰۰۱۲۲۲۰۰۰۰۱۲
  • تلفن فکس: ۰۴۱۳۴۴۵۳۰۳۹
  • ایمیل: info@ashayer-ea.ir
  • وبسایت: https://ashayer-ea.ir
  • آدرس: تبریز خیابان راه آهن، نبش کوی بهراد، اداره کل امور عشایر استان آذربایجان‌شرقی