رفتن به محتوای اصلی

برگزاری نشست جذب حداکثری اعتبارات حوزه آب و راه عشایر در بودجه 1403

نشست بررسی جذب حداکثری اعتبارات استانی در قانون بودجه 1403 برای اجرای طرح های آب و راه در مناطق عشایری در سالن کوچ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور عشایر ایران، سالن کوچ سازمان امور عشایر ایران روز شنبه 30تیرماه میزبان رئیس و مدیران ستادی و استانی امور عشایر کشور برای گفتگو و تبادل نظر درخصوص جذب حداکثری اعتبارات استانی در قانون بودجه 1403 برای  طرح های آب و راه در مناطق عشایری بود.

رئیس سازمان امور عشایر ایران در این نشست ویدئوکنفرانسی در سخنانی بر اهمیت جذب حداکثری اعتبارات استانی حوزه آب و راه جامعه عشایری که در قانون بودجه 1403 به آن تصریح شده، تاکید کرد.

شایان نادری اظهار داشت: امور عشایر استان ها باید از ظرفیت نمایندگان مجلس، استانداری ها، روسای جهاد کشاورزی و برنامه و بودجه استان برای جذب حداکثری اعتبارات استانی و اجرای طرح های آب و راه در مناطق عشایری استفاده کنند.

مدیرکل برنامه و بودجه سازمان امور عشایر ایران نیز با ارائه گزارشی از اعتبارات بودجه 1403 برای اجرای طرح های راه و آب درمناطق عشایری، گفت: در اعتبارات توازن 2 قانون بودجه 1403 سهمیه ای مجزا برای جامعه عشایری در نظر گرفته شده است.

حمید امینی با اشاره به اینکه امسال به عنوان سال شروع و پایه برنامه هفتم توسعه، نقش حیاتی در تخصیص و جذب اعتبارات دارد، اظهار کرد: باید امسال تلاش مضاعفی برای جذب اعتبارات توازن 2 قانون بودجه انجام دهیم تا در سال‌های آینده با مشکل مواجه نشویم.
 

رنگ
سایز متن

شناسه اداره کل امور عشایر استان

  • تلفن تماس: ۳۴۴۵۷۰۶۱-۲(۰۴۱)
  • پیامک: ۳۰۰۰۱۲۲۲۰۰۰۰۱۲
  • تلفن فکس: ۰۴۱۳۴۴۵۳۰۳۹
  • ایمیل: info@ashayer-ea.ir
  • وبسایت: https://ashayer-ea.ir
  • آدرس: تبریز خیابان راه آهن، نبش کوی بهراد، اداره کل امور عشایر استان آذربایجان‌شرقی