رفتن به محتوای اصلی

نوسازی خودروهای عملیاتی اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی با اعتبار 220 میلیارد ریال

از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری صورت پذیرفت:

 نوسازی خودروهای عملیاتی اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی با اعتبار 220 میلیارد ریال 

*****************
مدیرکل امور عشایر استان آذربایجان شرقی از نوسازی و تجهیز خودروهای عملیاتی اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی به تعداد 12 دستگاه از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری خبر داد. 
به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی، سیدمحمدحسن آل هاشم در مراسم رونمایی این خودروها که اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی، محمدرضا کردلو مدیرکل دیوان محاسبات آذربایجان شرقی و جمعی از مدیران سازمان حضور داشتند گفت: به منظور سهولت خدمات رسانی به جامعه عشایری استان، 12 خودروی فوتون دو کابین، با اعتبار بیش از 220 میلیارد ریال از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری خریداری شد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه خدمات رسانی به عشایر در مناطق سنگلاخی است، این خودروها برای سهولت رفت و آمد همکاران و نیز تسریع در خدمات رسانی به عشایر زحمتکش استان تهیه شده که دو نوع گازوئیلی و بنزینی است و از استاندارد یورو 5 برخوردار است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی نیز در این رونمایی گفت: با توجه به اینکه خدمات رسانی در مناطق کوهستانی برای جامعه عشایری نیازمند امکانات است، اصلاح ناوگان خودرویی اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی ضرورت داشت.
اکبر فتحی افزود: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری خودروهای با تجهیزات بالا برای خدمات رسانی همکاران اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی خریداری شد.

رنگ
سایز متن

شناسه اداره کل امور عشایر استان

  • تلفن تماس: ۳۴۴۵۷۰۶۱-۲(۰۴۱)
  • پیامک: ۳۰۰۰۱۲۲۲۰۰۰۰۱۲
  • تلفن فکس: ۰۴۱۳۴۴۵۳۰۳۹
  • ایمیل: info@ashayer-ea.ir
  • وبسایت: https://ashayer-ea.ir
  • آدرس: تبریز خیابان راه آهن، نبش کوی بهراد، اداره کل امور عشایر استان آذربایجان‌شرقی