رفتن به محتوای اصلی
دعوت مدیرکل امور عشایر آذربایجان شرقی از عشایر استان برای شرکت در انتخابات

دعوت مدیرکل امور عشایر آذربایجان شرقی از عشایر استان برای شرکت در انتخابات

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی آل هاشم مدیرکل امور عشایر استان کارکنان اداره کل، اتحادیه و اعضای شرکت تعاونی های عشایر و آحاد مردم به خصوص عشایر ولائی را برای شرکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۱۱ اسفندماه۱۴۰۲ دعوت کرد.
آل هاشم با بیان اینکه یک شور و نشاط عمومی در بین مردم وجود دارد، گفت: انتظار می‌رود که همه آحاد و اقشار مختلف مردم با حساسیت و با درک شرایطی که هم به لحاظ ملی و هم به لحاظ بین‌المللی داریم، زمینه حضور پرشکوهی را برای شرکت در انتخابات فراهم کنند.
وی تاکید کرد: حضور عشایر در پای صندوق‌های رای کمک می‌کند تا بتوانیم با افزایش مشارکت در انتخابات قدرت نظام جمهوری اسلامی را نشان دهیم و هم اینکه با جدیت تلاش کنیم انتخاب اصلح داشته باشیم. باید تلاش کنیم کسانی را برای مجلس انتخاب کنیم که دغدغه مسائل و مشکلات مردم را داشته باشند و بتوانند هم در قانونگذاری و هم نظارت بر اجرای قانون نقش تاثیرگذاری داشته باشند.
وی تصریح کرد: امیدوارم ثمره این انتخابات که با حضور گسترده مردم به خصوص عشایر عزیز در پای صندوق‌های رای اتفاق می‌افتد را در پیشرفت و پیشبرد جامعه اسلامی خود شاهد باشیم.

رنگ
سایز متن

شناسه اداره کل امور عشایر استان

  • تلفن تماس: ۳۴۴۵۷۰۶۱-۲(۰۴۱)
  • پیامک: ۳۰۰۰۱۲۲۲۰۰۰۰۱۲
  • تلفن فکس: ۰۴۱۳۴۴۵۳۰۳۹
  • ایمیل: info@ashayer-ea.ir
  • وبسایت: https://ashayer-ea.ir
  • آدرس: تبریز خیابان راه آهن، نبش کوی بهراد، اداره کل امور عشایر استان آذربایجان‌شرقی