رفتن به محتوای اصلی

دکتر کلامی: مدیر حراست سازمان جهاد کشاورزی استان؛ حراست به عنوان تضمین کننده سلامت و مشوق هر سازمان در رسیدن به اهداف عالیه است

روابط عمومی اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان، دکتر کلامی مدیر حراست سازمان جهاد کشاورزی استان در جلسه تودیع و معارفه حراست امور عشایر آذربایجان شرقی که با حضور آل هاشم مدیرکل امور عشایر استان و امانی جانشین حراست سازمان امور عشایر ایران برگزار شد، گفت: نقش حراست در یک مجموعه بسیار مهم و موثر است. اگر حراست مجموعه ای در انجام  وظایف خود بدرستی عمل نماید، به مراتب در تحقق اهداف سازمانی آن مجموعه به موفقیت های خوبی دست خواهد یافت.

وی حراست را به عنوان تضمین کننده سلامت و مشوق هر سازمان در رسیدن به اهداف عالیه خواند و گفت: از رسالت های مهم حراست سالم سازی و ایمن سازی محیط می باشد. مهم ترین وظیفه حراست  در سالم سازی محیط، حفظ و صیانت از دارائی های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی که شامل مدیران ارشد، میانی و کارکنان و زیر ساخت های فنی و فیزیکی و جلوگیری از بروز روند فساد اداری و ارتقاء سلامت اداری است.

ایشان در خاتمه رعایت قوانین، ترویج حس مسئولیت پذیری، تامین امنیت کارکنان، تکریم ارباب رجوع، شناسائی گلوگاه های مفسده خیز و پیشگیری از وقوع جرم و ایجاد جوی آرام و آرامش بین کارکنان را از وظایف اصلی حراست خواند و ضمن تشکر از زحمات چندین ساله نوشهری مسئول حراست پیشین اداره کل، شهریار محمدی را به عنوان مسئول حراست اداره کل امور عشایر استان معرفی و برایشان آرزوی موفقیت نمود.

برچسب‌ها
رنگ
سایز متن

شناسه اداره کل امور عشایر استان

  • تلفن تماس: ۳۴۴۵۷۰۶۱-۲(۰۴۱)
  • پیامک: ۳۰۰۰۱۲۲۲۰۰۰۰۱۲
  • تلفن فکس: ۰۴۱۳۴۴۵۳۰۳۹
  • ایمیل: info@ashayer-ea.ir
  • وبسایت: https://ashayer-ea.ir
  • آدرس: تبریز خیابان راه آهن، نبش کوی بهراد، اداره کل امور عشایر استان آذربایجان‌شرقی