رفتن به محتوای اصلی

مسئول حراست اداره کل امور عشایر استان آذربایجان شرقی منصوب شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی، مراسم تودیع و معارفه عبدالله نوشهری مسئول پیشین حراست و حسین شهریار محمدی مسئول جدید حراست اداره کل امور عشایراستان با حضور آل هاشم مدیرکل، حسین کلامی مدیر حراست سازمان جهاد کشاورزی استان، حسین امانی جانشین حراست سازمان امور عشایر ایران و جمعی از خادمین عشایر استان برگزار گردید.

آل هاشم در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات چندین ساله عبدالله نوشهری در حراست اداره کل برای حسین شهریار محمدی مسئول جدید حراست آرزوی موفقیت نمود و گفت: هر مجموعه یا سازمانی برای ایجاد حس امنیت در کارمندان و مراقبت از جان و مال آن به یک واحدی تحت عنوان حراست نیاز دارد، وجود این واحد و اهمیت آن مانند وجود قلب در بدن انسان است.

وی افزود: حراست پشتوانه ای محکم برای سلامت جامعه اداری و مواظبت از سلامت سازمان است ؛ چرا که هر سازمانی جهت نیل به اهداف خود به سلامت درونی و بیرونی نیاز دارد .

مدیرکل امور عشایر استان حراست را به عنوان مشاور مدیریت دانسته و افزود: حراست به عنوان چشم مدیر در سازمان بوده و با توجه به اشرافی که به مجموعه دارد می تواند مشاور خوبی برای مدیریت محسوب شود . البته بسیار روشن است که مسئولین حراست ، زمانی می توانند در این خصوص موفق باشند که از علم ، تخصص ،درایت و روشن بینی خوبی برخوردار باشند.

آل هاشم  به سه نقش اساسی حراست اشاره کرد و گفت : به منظور پیشگیری از وقوع تخلف‌ها در سازمان نقش هشدار دهنده یا پیشگیری کننده،  نقش اصلاح کننده یا درمان کننده و ارجاع جهت پیگیری توسط مراجع ذیربط مورد توجه قرار گیرد.

برچسب‌ها
رنگ
سایز متن

شناسه اداره کل امور عشایر استان

  • تلفن تماس: ۳۴۴۵۷۰۶۱-۲(۰۴۱)
  • پیامک: ۳۰۰۰۱۲۲۲۰۰۰۰۱۲
  • تلفن فکس: ۰۴۱۳۴۴۵۳۰۳۹
  • ایمیل: info@ashayer-ea.ir
  • وبسایت: https://ashayer-ea.ir
  • آدرس: تبریز خیابان راه آهن، نبش کوی بهراد، اداره کل امور عشایر استان آذربایجان‌شرقی