رفتن به محتوای اصلی

آل هاشم خبر داد/ به مناسبت فرارسیدن بهار طبیعت ۷۰۰۰ اصله نهال مثمر و غیر مثمر در مناطق عشایری استان کاشته شد.


روابط عمومی اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی
به گزارش روابط عمومی ، آل هاشم  مدیرکل امور عشایر استان با توجه به فرا رسیدن بهار طبیعت گفت:  ۷۰۰۰ اصله نهال درختان مثمر و غیر مثمر در مناطق عشایری استان در شهرستان های اهر، کلیبر و خداآفرین توسط خادمین عشایر استان کاشته شده است.

آل هاشم با کاشت درخت در منطقه عشایری قلی بیگلو اظهار داشت؛ آغاز بهار طبیعت فرصتی است برای توجه به محیط زیست و افزایش سرانه فضای سبز و کاشت نهال درخت تا اهمیت هوای پاک و زمین پاک را بار دیگر مورد تأکید قرار دهیم و باید ادارات شهرستانی، بخصوص شرکت های تعاونی عشایری  برنامه های توسعه خود را بر مبنای توجه به محیط زیست اجرا کنند و همه باید به سهم خود در توسعه سرانه فضای سبز گام برداریم. 
وی گفت : به منظور توسعه فضای سبز  و حمایت از جنگل ها و جلوگیری از قطع درختان منطقه، این ۷۰۰۰ نهال درخت، در محوطه اداره شهرستان اهر، محوطه شرکت تعاونی عشایری بسطاملو و پمپاژ قلی بیگلو ، محوطه مسجد حضرت ابوالفظل در کانون جمعیتی سلین و تعدادی در مناطق عشایری در میان عشایر توزیع و توسط خود عشایر کاشته شده است. 
شایان ذکر است طبق برنامه ریزی های انجام شده و به همت امور بهسازی تولید ، در این درختکاری اصله نهال درختان صنوبر، ون، توت، و سنجد کاشته شده است.

رنگ
سایز متن

شناسه اداره کل امور عشایر استان

  • تلفن تماس: ۳۴۴۵۷۰۶۱-۲(۰۴۱)
  • پیامک: ۳۰۰۰۱۲۲۲۰۰۰۰۱۲
  • تلفن فکس: ۰۴۱۳۴۴۵۳۰۳۹
  • ایمیل: info@ashayer-ea.ir
  • وبسایت: https://ashayer-ea.ir
  • آدرس: تبریز خیابان راه آهن، نبش کوی بهراد، اداره کل امور عشایر استان آذربایجان‌شرقی