رفتن به محتوای اصلی
بیانیه آل هاشم به مناسبت روز جهانی قدس

بیانیه آل هاشم به مناسبت روز جهانی قدس

به گزارش روابط عمومی، آل هاشم مدیرکل امور عشایر استان با صدور پیامی از جامعه عشایر استان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد. 
متن کامل پیام بدین شرح است: 

بسمه تعالی

 روز قدس، روز حیات اسلام است. امام خمینی (ره) روز جهانی قدس یادگاری جاودان از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) است. این روز نه تنها برای ملت ایران بلکه برای هر انسان آزاده ای روز دفاع از حقوق ملت ستمدیده‌ای است که غاصبان و زورگویان می خواهند صدای به ‌حق آنان را درسینه خفه کنند. روز جهانی قدس در سراسر جهان به نماد آزادی‌خواهی ملت مظلوم فلسطین تبدیل شده است و مسلمانان روزه‌دار هرساله ندای اسارت فلسطین اشغالی را فریاد می‌زنند تا جنایت ‌های صهیونیسم جهانخوار فراموش نشود. رژیم جعلی صهیونیستی با حمایت های همه جانبه شیطان بزرگ آمریکا بر خلاف قوانین حقوق بشر از هیچ ظلم و ستمی بر ملت فلسطین فرو گذار نکرده است. روز قدس فرصت مغتنمی است که همه انسان های صلح طلب با مشت هایی گره کرده حقیقت های کتمان شده حقوق بشر در فلسطین را فریاد زنند تا مرحمی بر دردهای بی پایان زنان و کودکان بی پناه فلسطین باشد . 

اینجانب به نمایندگی از جامعه عشایری از تمامی انسان های آزاده به ویژه عشایر غیور و ولائی استان، کارکنان ستادی و شهرستانی، اعضای اتحادیه، شرکت های تعاونی عشایری و پایگاه شهید بذلی امور عشایر استان برای شركت در همایش میلیونی بصیرت،غیرت و ولایت مداری در روز قدس دعوت به عمل آورده تا با حضورپرشور در این روز بزرگ، وحدت مسلمانان بیش از پیش چون خاری در چشم سنگدلان كور باطن فرو رود.

برچسب‌ها
رنگ
سایز متن

شناسه اداره کل امور عشایر استان

  • تلفن تماس: ۳۴۴۵۷۰۶۱-۲(۰۴۱)
  • پیامک: ۳۰۰۰۱۲۲۲۰۰۰۰۱۲
  • تلفن فکس: ۰۴۱۳۴۴۵۳۰۳۹
  • ایمیل: info@ashayer-ea.ir
  • وبسایت: https://ashayer-ea.ir
  • آدرس: تبریز خیابان راه آهن، نبش کوی بهراد، اداره کل امور عشایر استان آذربایجان‌شرقی