رفتن به محتوای اصلی
تاریخ بروز رسانی: ۱۳۹۸-۰۵-۲۶
راهبرد مشارکت

راهبرد مشارکت الکترونیکی , جمع آوري نظرات مردمي روي پيش نويس های سیاسی و قوانین استانی

راهبرد مشارکت در تارنمای اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی :

جمع آوري نظرات مردمي روي پيش نويس های سیاسی  و قوانین استانی:

مشارکت الکترونيکي  : طبق بند ۲ما ده ۹تصویب نامه شورای عا لی اداری با عنوان حقوق شهروندی در نظام اداری به شماره ۱۱۲۷۱۲۸ مورخ۱۳۹۵/۱۲/۲۸،شهروندان حق دارند تا سیاست ها و فرآیند ها ، تصمیمات و اقدامات دستگاه های اجرایی را نقد نموده و نظر انتقادی خود را در چارچوب مقررات ابراز نمایند.

این اداره کل کلیه مقررات صادره خود را اعم از بخشنامه ها، آیین نامه ها ،دستورالعمل ها و ضوابط اجرایی و ... راپیش از ابلاغ به مدت ۲ هفته از طریق همین درگاه در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی، نسبت به اصلاح و سپس ابلاغ اقدام می نماید.

راهبرد مشارکت الکترونیکی اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقینظرات

اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی در راستاي انجام ماموريت سازماني خود تلاش مي کند با برنامه محوري، نگاه سيستمي، پشتوانه آمايشي و توان کارشناسي خدمات باکيفيتي را به طرز شايسته و در چارچوب وظايف قانوني خود به مخاطبين عشایر استان ارائه نمايد.چشم انداز سازماني ما آن است که  همواره بعنوان يکي از بهترين سازمان ها در خدمت رساني نزد مردم شناخته شويم. ارائه خدمات علمي ، دقيق ، کارشناسي ، به روز و صادقانه در چارچوب نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در صدر ارزش هاي سازماني ما قرار دارد.

هر سازماني در راستاي تحقق اهداف، اجراي ماموريت ها و ارائه خدمت به مردم نيازمند توجه تام مخاطبان خود مي باشد. بديهي است بدون توجه مردم و بدون دريافت بازخورد هاي حاصل تعاملات دوسويه ، انتخاب راهبرد هاي ارائه خدمت، سخت و ناممکن مي گردد. به بيان ديگر ارائه خدمت به نحو شايسته زماني امکانپذير است که مخاطب، ميزان رضايتمندي خود را از دريافت خدمات اعلام ، تعامل و مشارکت خود را کامل نمايد. سازماني در ارائه خدمت موفق تر است که بتواند نظرات، پيشنهادات و انتقادات مخاطبين خود را دريافت و بر اساس آن راهبردهاي مناسبِ جلب رضايت را در چهارچوب قانون اتخاذ نمايد.

در اين راستا و به منظور جلب مشارکت هاي مردمي اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی برخود لازم مي داند نظرات، پيشنهادات و انتقادات آحاد عشایر  بويژه از سوي نخبگان، متخصصين ، صاحب نظران، مديران و کارشناسان دستگاه هاي اجرائي عمومي را گردآوري و راهبردهاي منتج به افزايش کيفيت خدمات را تدوين نمايد. اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی  تعامل و تبادل اطلاعات با آحاد مردم و دستگاه هاي اجرائي را در سرلوحه کار خود قرار داده است.

 مي توانيد ديدگاه خود را بر روي هر مطلبي بيان کنيد. کافي است در انتهاي همان مطلب بر روي گزينه ديدگاه شما کليک کنيد.

 مي توانيد از طريق منوي ارتباط با ما و صفحه مشارکت ها ما را از نظرات، پيشنهادات و انتقادات خود آگاه سازيد.

***********************************************************

جمع آوری نظرات مردمی

جمع آوري نظرات مردمي روي پيش نويس های سیاسی  و قوانین استانی:

خواهشمند است دیدگاه خود را درخصوص پیش نویس و نیز  قوانین جاگذاری و منتشر شده در قسمت "قوانین و مقررات " وب سایت اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی خصوص حوزه های عشایری از طریق تکمیل فرم درقسمت افزودن دیدگاه جدید ذیل همین صفحه و نیز ارتباط با سازمان در بخش انتهای صفحه اول وب سایت اعلام فرمایید.

هموطن گرامی، لطفا با ارائه نظرات و پیشنهادت خود مارا در بهبود ارائه خدمات یاری فرمایید.

۱-به نظرشما قوانین منتشره در وب سایت اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی درحوزه عشایر تا چه میزان در مرتفع کردن نیاز واقعی قوانین عشایر موفقیت آمیز بوده است ؟

خوب

متوسط

ضعیف

۲-میزان رضایت شما از مواد مطروحه در قوانین منتشره در وب سایت اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی  چه میزان است ؟

خوب

متوسط

ضعیف

۳-به نظر شما آیا این قوانین به شناسایی استعداد و توانمند سازی در بخش معیشت یا تولید کمک نموده است ؟

بله

خیر

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.