رفتن به محتوای اصلی

آل هاشم: انقلاب آبرسانی از اقدامات ارزنده در بحث تامین آب شرب پایدار در مناطق عشایری استان می باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی، آخرین جلسه شورای هماهنگی اداره کل در اسفند ماه 1402 با حضور مدیرکل و کارکنان در سالن اجتماعات شهید بذلی استان برگزار شد.

سیدمحمدحسن آل هاشم مدیرکل امور عشایر استان از حضور فعال همکاران در برپایی آلاچیق عشایری در مسیر راهپیمایی 22 بهمن که منجر به کسب رتبه برتر اداره کل در بین غرفه داران سازمان جهاد کشاورزی شد تقدیر و از حضور مردم خصوصا عشایر غیور و همیشه در صحنه استان در انتخابات 11 اسفندماه تشکر نمود.

وی با اشاره به اقدامات و عملکرد امور عشایر در طول سال و انجام طرح های عمرانی از جمله بهسازی و ترمیم راه ها و شن ریزی خواستار تعیین پیمانکاران قبل از کوچ بهاره عشایر شد تا روند کوچ و رفت و آمد عشایر با سهولت انجام پذیرد.

آل هاشم دقت در توزیع آرد و نهاده های دامی را مورد تاکید قرار داد و افزود: از جمله موارد مهم و قابل پیگیری در حوزه عشایر ثبت آمار مبنایی  می یاشد که باید دقیق و بروز در سامانه درج گردد تا عشایر از خدمات ارائه شده به نحو احسن بهره مند شوند و با توجه به تاکید ریاست سازمان امور عشایر کشور، از همکاران دقت بیشتر مورد انتظار است.

آل هاشم موضوع آبرسانی و تامین آب شرب سالم و بهداشتی را لازم و ضروری دانست و افزود: انقلاب آبرسانی از اقدامات ارزنده در بحث تامین آب شرب پایدار در مناطق عشایری استان به شمار می آید.

مدیرکل امور عشایر استان ضمن تبریک هفته درخت کاری از اقدامات و عملکرد ادارات شهرستانی اهر و خداآفرین در این مورد تقدیر و تشکر کرد و ضمن تاکید بر درخت کاری و کاشت نهال های مثمر و غیر مثمر طبق بررسی های کارشناسی در سال پیش رو خواستار کاشت نهال در محوطه مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در شهرک عشایری سلین شد.

آل هاشم در انتهای این جلسه با اعطای حکمی یوسف ذاکر را به عنوان مسئول جدید امور مالی امور عشایر معرفی و  از زحمات پرویز بی ریا در زمان تصدی مسئولیت قدردانی کرد .

رنگ
سایز متن

شناسه اداره کل امور عشایر استان

  • تلفن تماس: ۳۴۴۵۷۰۶۱-۲(۰۴۱)
  • پیامک: ۳۰۰۰۱۲۲۲۰۰۰۰۱۲
  • تلفن فکس: ۰۴۱۳۴۴۵۳۰۳۹
  • ایمیل: info@ashayer-ea.ir
  • وبسایت: https://ashayer-ea.ir
  • آدرس: تبریز خیابان راه آهن، نبش کوی بهراد، اداره کل امور عشایر استان آذربایجان‌شرقی